Welcome to my blog | Dashboard | +Follow
eyda haniey

story for today :')

Wednesday 15 February 2012 03:11



haa tengok picca aku kat atas tuh. happy je kann ? haa ape ? comeyy ? haha terimakasih *kperasan :p  haa tapi jangan disangka muka yg happy , hati tak sedih . cume tak nak tunjukkan jeh . yee , aku jenis yg tak suke share prob aku sebab aku tanak susahkan org dgr mslh aku TAPI aku suke org share maslh ngn akuu dan semestinya kan aku nie pendengar yang baikk :) muahaha . haa lagi satu aku nie jenis yang pentingkan perasaan org lain drpd perasaan sendiri . smpaikan org maki aku ,tapi aku still cakap bebaik dengan dia sebab nak jaga hati org tuh punye pasal kann :) lagipun mak aku ade ckp ,biar org buat kite , jgn kite buat org . bile dipikir2 balik , betul jugak ape yang mak aku ckp tuh kann . yelaa kalau org tuh buad kite , then kite balas , smpai bile2 pun masalah tak selesai kan ? haa so berdiam diri lagi baik :D
oriteee , that's all :* lot of love <3

0 comments